Новини України
» » » Выписанные британским врачом таблетки вызвали у пациентки рак

Выписанные британским врачом таблетки вызвали у пациентки рак

Добавлено: 12.09.19
Рубрика: Жизнь / Новости



Выписанные британским врачом таблетки вызвали у пациентки рак
Проти британського кардіолога-консультанта з Брайтона Девіда Хілдіка-Сміта висунуто звинувачення в скоєнні дій, які спровокували серйозне захворювання у його пацієнтки, повідомляє Daily Mail.
За даними видання, якась "міс А." була доброю знайомою доктора і працювала в медичній сфері. З 2004 року вона брала два снодійних препарату - зопіклон і діазепам, за допомогою яких боролася з безсонням. У 2009 році дівчина зустрілася з Хілдіком-Смітом і той їй порадив збільшити дозування старих препаратів і додати до них новий препарат - золпідем. За його словами це збільшить ефект.
Міс А. взяла до уваги поради доктора і перебуваючи в Сан-Дієго на пляжі під час відпочинку прийняла 84 таблетки нового препарату. Через тривалого перельоту з Англії в США, вона вирішила збільшити дозу золпидема. В кінцевому результаті, через кілька годин дівчина прокинулася на пляжі з сильно обгорілої спиною, а поруч з нею лежали кілька порожніх упаковок від препарату.
Через деякий час у А. лікарі виявили меланому.
Під час розгляду справи про порушення лікарської етики доктором Хілдіком-Сміттом, свідчення у цій справі дала сама потерпіла. Вона повідомила, що ніколи не була пацієнткою лікаря. Незважаючи на це кардіолог їй неодноразово виписував рецепти на ліки, користуючись для цього бланками з приватної клініки, де власне і працював.