Новини України
» » » Собчак поскаржилася на борги із зарплати

Собчак поскаржилася на борги із зарплати

Добавлено: 19.03.19
Рубрика: Жизнь / Новости


Собчак поскаржилася на борги із зарплати

Фото:
РІА Новини
Журналістка Ксенія Собчак заявила, що її колишній роботодавець заборгував їй зарплату за роботу в глянцевому журналі L'Officiel, де вона була головним редактором. Про це вона повідомила в своєму Telegram-каналі «Кривава бариня».
Собчак висловилася в зв'язку з новиною про перезапуск L & # x27; Officiel.
«Дуже б хотілося погашення боргів із зарплати в зв'язку з цим перезапуском», - зазначила колишній головний редактор видання.

Журналістка займала пост головного редактора L'Officiel до кінця 2018 року. Вона очолила редакцію в 2014 році після того, як права на видання журналу придбав бізнесмен Олександр Федотов . Він також частково спонсорував її участь у президентській кампанії 2018 року.
Про перезапуску друкованої та онлайн-версії російського L'Officiel стало відомо 19 березня. Сайт оновлять в квітні, друкований журнал стане щоквартальним, його перший номер вийде в кінці серпня. Шеф-редактором об'єднаної редакції призначений Едуард Дорожкін .
Про те, що видавництво Федотова ACMG (крім L'Officiel, об'єднує журнали Numero, GEO, Golf Digest, SNC і інші ЗМІ) затримує зарплати, що належить родині Дем'яна Кудрявцева газеті «Ведомости» розповіли ще кілька його співробітників. Генеральний директор L'Officiel в Росії Ольга Бурма пояснює це відсутністю коштів, кажуть працівники на анонімних умовах.
«Спочатку обіцяли виплати, потім натякнули на те, що грошей не буде, а після перестали відповідати на листи і дзвінки», - сказав один з близьких до L'Officiel співрозмовників.

В даний час у Федотова відсутня ліцензія на випуск журналу, а також реєстрація ЗМІ, тому неясно, як саме буде відбуватися перезапуск, зазначає газета. У 2018 році операція з передачі прав на випуск L & # x27; Officiel в Росії від Володимира Помукчінского Федотову була анульована судом. Помукчінскій довів, що Федотов заволодів правами на журнал обманом: не виплатив обіцяні 15 мільйона євро і оформив видання на номінального власника.